• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Поради психолога

Психолог школи

Соловйова Ірина Петрівна

Психологічна служба в школі є складовою частиною системи охорони фізичного і психічного здоров'я учнів і діє з метою виявлення та створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості;
забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань школи.

Психологічна служба в школі керується Конституцією України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законом України «Про освіту», чинним законодавством України, Етичним кодексом психолога.

Психологічна служба школи тісно працює з органами охорони здоров'я, соціального захисту, сім'ї та молоді, внутрішніх справ, а також із громадськими і благодійними організаціями.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ШКОЛИ

- проведення лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;
- консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;
- розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;
- допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;
- психологічний супровід обдарованих дітей;
- психологічний супровід новоприбулих дітей.

Основною метою психологічного супроводу навчально-виховного процесу в школі вважається підтримка комфортного освітнього середовища, яке сприяє найбільш повному розвитку інтелектуального, особистісного і творчого потенціалу суб'єктів освітнього процесу.

Основними видами діяльності практичного психолога є:
- психолого-педагогічна діагностика, виявлення причин, що ускладнюють розвиток та процес навчання учнів;
- індивідуальна психологічна діагностика особистості дитини, рівня психічних процесів, а також рівня підготовленості до школи;
- індивідуальні та групові консультації з учнями, педагогічним колективом, батьками;
- профілактика та попередження конфліктних ситуацій у навчально-виховному процесі.

Дитячі заповіді для батьків, бабусь і дідусів
Ведуча система сприйняття і способи її визначення
Рекомендації батькам
Поради батькам щодо підготовки дитини до навчання в школі
Кiлькiсть переглядiв: 5